Ananja27.reismee.nl

Mijn vakantie gaat beginnen!

Hoiiiii!!!

Ik ben zon 4 maand in Australie!! En wauw wat heb ik al veel mee mogen maken, dat ik helemaal vergeet om de mensen in Nederland te laten weten hoe het met me gaat!!

Met mij gaat het heel goed wantttttt mijn avontuur is 4 maand geleden begonnen, maar ik mag vertellen dat het spannende deel van me reis vanaf vandaag gaat beginnen!
Ik heb gisteren me laatste werkdag op de schapen boerderij gehad.. Nu moet ik zeggen dat het wat anders liep dan verwacht want ik zou eigenlijk tot zaterdag moeten werken, maar me baas gaf aan dat hij me niet nodig had in de volgende boerderij en dat ik donderdag (gisteren)
de boerderij moest verlaten dus ik moest hals overkop bedenken waar en hoe ik ergens heen moest gaan, want ik zot in de outback zonder een eigen auto gelukkig kon iemand me naar
een bushalte brengen en vanaf daar heb ik de bus genomen naar willcania. Hier woont een
moeder van een vriendin van mij die ik heb ontmoet op de schapenboerderij ik kan hier twee nachten blijven en op vrijdag zal ze mij naar Brokenhill brengen. Zondag zal ik dan een vlucht pakken naar adelaide waar een meisje is met wie ik ga reizen duss ik kan eindelijk zeggen
VAKANTIE!!!! En op naar de zon dar ben ik wel aan toe want hier is het super koud:(

Maat goed dat zijn mijn plannen. Nu even iets anders
4 maand geleden toen ik op de schapen boerderij begon was er maar een ding waar ik aan kon denken en dat was terug naar Nederland wat vond ik het verschrikkelijk om hier te werken. Ik moet zeggen dat ik het nu super jammer vond dat ik de boerderij moest verlaten omdat het team wAr ik in werkte steeds leuker werd en het werd een soort familie!
Wat heb ik er een goede tijd gehad en veel mogen zien van de outback

En nu op naar het volgende avontuur, moet wel zeggen dat de tijd om vliegt en ik nog maar
twee maand over heb hier in Australie maar daar ga ik zeker van genieten. Ik zal jullie
proberen nu meer op de hoogte houden nu ik waarschijnlijk volop in service ga leven omdat ik niet meer leef in de outback waar ik dus nooit me telefoon kon gebruiken of heel minimaal.
Ik heb een hoop foto's gemaakt van het werk wat we daar Deden ik ga proberen ze op internet te zetten!!

Oke de aussie groetjesssss:)

Reacties

Reacties

mama

Hallo Laiverd,

Wat een avontuur was het en wat een avontuur gaat het worden. We hebben mogen zien dat je steeds sterker werd en dat je ondanks de tegenslagen en het heeeel hard werken je kracht van onze Heere God mocht ontvangen.
Ik ben super trots op je en gun je deze 2 maanden om op nieuw te gaan ontdekken en veel te genieten.
Maar stiekem vind ikhet ook weer fijn als je vakantie er op zit en je weer heerlijk bij ons aan de keukentafel al je verhalen gaat vertellen

veel plezier met Sandra. En ook de groetjes aan Nienke die je ook gauw gaat ontmoeten.

laifs mam

Wijnanda

Lieve Ananja
Wat leuk om weer wat van je te lezen.
Enne gaaf dat je nu van een heerlijke
Vakantie mag genieten. Zo gegund!
Goede reis en een hele fijne vakantie gewenst.
Lekker genieten ook van het zonnetje. Take care
Blessings from Holland Liefs en groetjes van
Wijnanda en co????

Yvonne

Hoi Ananja,
leuk om te lezen dat je toch nog heb genoten van je werk op de schapenboerderij. Geniet nog van je welverdiende vakantie.
Groetjes Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active