Ananja27.reismee.nl

Update :)

Hoiiii allemaal!!

WoW het is al weer een maand geleden dat ik iets heb geschreven, dus ik dacht het is weer tijd om wat van me te laten horen!!

Ik werk nu zon 7 wekenlang met de schapen. Vind ik het werk leuker worden?? Nee niet evht haha maar het is erg gezellig met de andere meiden die hier ook werken!
Ik ben al in verschillende plaatsen geweest in New South Wales! Het is hier erg mooi en erg rustig! De dorpjes zijn erg klein je mag blij zijn als er een supermarkt in het dorp zit!
Drie weken geleden zaten we op een boederij en je moest 2 uur rijden voorbije eerste supermarkt... Tjah dan ben je een weekendje vrij wat ga je dan doen?? Het was erg saai vooral veel slapen en films kijken:-)

Ik wil nog 8 weken werken en dan rond 29 mei voor twee maanden rond reizen dus daar kijk ik erg na uit!!

Het is nu Pasen en we hebben 4 dagen vrij dus we touren wat rond! Op vrijdag zijn we in Canberra geweest waar we zijn wezen karten en naar een oorlogsmuseum zijn gegaan in de avond zijn we nog even 4 uur wezen reizen naar Wagga Wagga, dit is ook een stadje. We wilde rond 22:00 uur nog wat gaan drinken met zijn alle in de kroeg bleek alles al dicht te zijn... Naja zeg haha dat gebeurd niet in dutchland ( zo noemen ze ons land bij ons op de boederij haha nieuw woord voor HOLLAND!!)

Maar goed op zaterdag ben ik auto's wezen kijken, ik kon alleen niks vinden helaas:(. Ik heb Nog 8 weken om een auto te zoeken! Als alles nog loopt zoals het plan is dan ga ik met een meisje uit Denemarken reizen, zij werkt momenteel op een andere boerderij. Het is goedkoper als je met tweeën reist een auto te hebben. Je kan dan slapen in je auto en hoeft geen accomodatie te betalen prefect dus!!! Lekker kamperen!! Helemaal zin in!
Oke We waren bij de zaterdag gebleven we zijn wezen winkelen, ennnnn ik heb die dag mijn tattoo mogen zetten op me voet! Het deed best zeer maar het eind resultaat is zo goed!! Ik zet wel even een foto op me reisblog!!
In de avond hadden we een feetje in het hotel wat altijd goed is!!

Ojaaaaaa hahah ik heb een schaap voor een gedeelte mogen scheren zo grappig en moeilijk dat scheer apparaat is best zwaar en trilt enorm in je hand. Als ik dan denk dat zon scheerder ongeveer 200 schapen scheert per dag dan is dat best veel!!
Maar ja ze verdienen dan ook goud geld.

Helaas kon ik niet met Pasen naar de kerk omdat ik erg afhankelijk ben van de meiden hier die een auto hebben! Ik ben daarom blij als ik mijn eigen auto heb dan kan ik heerlijk doen en laten wat ik wil!
Ik wist niet dat je een kerk zo kan missen! Gelukkig heb ik een aantal preken kunnen downloaden waar ik dan chill na het werk na kan luisteren!:)

Reacties

Reacties

Wijnanda

Lieve Ananja Fijn om weer wat van je te horen. Ja de tijd vliegt. Nog even werken en dan vakantie Heerlijk Ga je dan ook naar Hillsong Groetjes en liefs vanuit Dutchland

jose jansen

fijn dat je het nu naar je zin heb en nog veel plezier en bekijks

gr. jose

Oma rozekopje

Lieve kleindochter.
Gelukkig was je weer zo gezond , dat je zo,N mooie brief kon schrijven.je maakt wel heel wat mee zo vervan huis. Goed dat we het niet alles allemaal weten. Maar in gebed en gedachten ben ik veel bij jou. De tekst op je voet , komt er nooit meer uit. Prachtig hoor, om daar je kracht vandaan te halen. liefs oma .

Kieksezflieks

jeeeeeej nog een leuk blog! Leuk om te lezen Anan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active