Ananja27.reismee.nl

Tijd zit erop!

Hoi allemaal!!

Vorige week ben in Cairns aangekomen waar ik een ontzettend leuke week achter de rug heb! we hebben one campervan maar wat eerder terug gebracht want het bleek duurder te zijn om op een camping te verblijven dan in een hostel! We waren zo zenuwachtig toen we de camper gingen terug brengen want Sandra had er natuurlijk een deuk ingereden wat we eigenlijk niet vermeld hadden, en ik had de oplader waar je je gps in kan opladen kapot gemaakt. ook hadden we bestek verloren alles. Gelukkig keek die man nergens na en gaf ons zelfs geld terug omdat de oplader kapot was. haha wij dachten we moeten hier snel weg wezen....

We hadden een taxi gebeld en op naar het centrum, waar mijn lieve nichtje Nienke was... wat was het fijn om familie en iets bekends te zien na 5 maanden allemaal vreemde ontmoet te hebben is het toch wel fijn als je iemand tegen komt die je kent van thuis! De vrijdag ben ik wezen skydiven met Nienke Wauw!!!!!!!!! het beste wat ik ooit in me leven heb gedaan wat was dat gaaf zeg!!

Die avond gezellig met Nienke wat gegeten. En de rest van de week was het heerlijk uitbrakken van de feestjes die we hadden ook heerlijk op strand gelegen.. Maar in de tussen tijd ging er van alles door me heen, wat moet ik nu doen? Ik had geen genoeg geld om nog een reis naar bali ofzo te maken Ik had eigenlijk alleen maar geld om in een hostel te verblijven en eten te kopen... Wil ik dat nog voor de volgende 4 weken? Dan bedenken dat ik misschien wel weer werk moet gaan zoeken... maar eigenlijk was ik daar ook wel helemaal klaar mee om te werken.. het is zon moeilijk keus geweest omdat ik het zo ontzettend na me zin heb hier in Australie en omdat ik eigenlijk nog niet wilde gaan... maar me lichaam zegt zelf ook dat het genoeg is van de keel ontsteking verdwijnt niet na twee kuren en het kost ook een hoop geld om hier elke keer naar de dokter te gaan. Daarom heb ik besloten om eerder naar huis te komen ik zal donderdag 9 juli vroeg in de ochtend op Amsterdam staan!!

Het is vooral nu allemaal heel zwaar omdat ik toch echt afscheid moet gaan nemen van Sandra! Sandra is het beste reismaatje wat je kan wensen wat hebben we veel gelachen en veel gemaakt samen. Wat we samen wel weten is dat dit niet de laatste keer samen reizen is en dat we zeker nog een keer samen willen reizen alleen dan voor een kortere tijd!

Sandra gaat morgen naar brisbane waar ze een baan heeft gevonden als Nanny en zal hier drie maanden werken en gaat dan ook naar huis!!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes die ik heb gekregen...

1 ding weet ik zeker dit was het beste avontuur wat ik tot nu toe heb meegemaakt en wat heb ik veel geleerd in deze tijd!

Ik mag nu naar huis en heb er ontzettend veel zin in!!

lieve groetjes uit Australie!!

Reacties

Reacties

Sharon

Kom maar lekker thuis sissie ik ben benieuwd naar de live verhalen????????

Wijnanda

Lieve Ananja
Goede reis en hartelijk welkom terug in
Holland Heerlijk bijkomen van alle indrukken
En een mooie reis Wat een memories.
Fijn je familie weer zien Geniet ervan Gods
Zegen gewenst Groetjes en liefs vanuit een
Zomerse Lente

mama

ha laiverd,

we hebben afgelpen maanden veel van je genoten. Van je verhalen en van je vechtlust. Om steeds maar weer niet op te geven hoe de omstandigheden ook waren. Want de eerste periode bij de schapenboer was ook helemaal niet makkelijk. Steeds weer hebben we mogen zien hoe zelfstandig je wel neit bent en dat je beslissing steeds weloverwogen neemt. Je vraagt advies en neemt uiteindelijk een beslissing. Wat ben ik trots op je.
Ik kijk nu uit naar jou en ga genieten van je verhalen .

tot as donderdag laifs mam

Carolyn

See you verry soon!!!

Oma rozeknopje

Hoe heb je het durven wagen om uit een vliegtuig te springen , terwijl je keelontsteking nog steeds niet over is ?maar je hebt er geen spijt van ,als ik de foto bekijk en je verhaal lees. Ik vind het bijzonder. Donderdag thuis bij je vader en moeder, wat zal dat fijn zijn ,maar ook weer aanpassen aan de Nederlandse gewoonten.lieve kleindochter, ik wens je een goed afscheid en een geweldige thuiskomst toe. De Heere zegen je. Liefs oma.

Marjolein Bikker

Ha Anan,

Aan alles komt een eind, ook aan leuke en mooie dingen!! We zijn benieuwd naar je foto' s verhalen en belevenissen, want met jou is het nooit saai!! Goeie terugreis en snel tot ziens!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active