Ananja27.reismee.nl

Werken op de schapenboederijen

Reacties

Reacties

Oma rozeknopje

Hallo lieve Ananja.
2 foto,S kon ik bekijken , met de jonge lammetjes. Dan wegen ze nog niet zo zwaar he? Je komt nog terug als een heel sterke (dame) of als een paarden drijver. In iedergeval zie je er gezond uit , doet dus je vast goed.
De buren moet ik altijd de verhalen van jou vertellen.
Dat vinden ze leuk. Ik ben trots op je. Hou vol , heb goede moed. De Heer is bij je. Liefs , oma rozeknopje.

papa

leuk hoor die foto's
Maar ik heb je echt wel wat meer ruimte gegeven om wat meer foto's er op te zetten hoor liefs papa

Wijnanda

Lief Herderinnetje, leuk die foto's Wat een ervaring heb je nu Misschien een nieuw beroep herder op de grote stille heide ????hierbij wens ik je alvast gezegende paasdagen Jezus is opgestaan! Watch the Lamb Fijne tijd gewenst met elkaar Love from Holland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active